آيا مطالب طولاني تر رنك بالاتري دارند

سئو،بهينه سازي سايت و موتور جستجو

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

آيا مطالب طولاني تر رنك بالاتري دارند

۱۱ بازديد

افزايش رتبه در گوگل,افزايش رنك سايت,افزايش رنك گوگل

 

نظر من در اين مورد كاملا شفاف است، به دلايل زيادي:

  1. گوگل همچنان (اساسا) يك موتور جستجو متن‌ محور است.

از آنجاييكه گوگل متن را ايندكس مي كند، منطقي است كه وقتي شما محتواي متني بيشتري براي سئو سايت خود داشته باشيد در نتيجه شانس شما براي داشتن عبارات متني متنوع، بيشتر خواهد بود.

براي تفهيم بيشتر اين مورد كتاب آموزش سئو را حتما بخوانيد.

  1. متن هاي طولاني معتبرتر و جذاب تر به نظر مي رسند.

اگر شما موضوعي را بخوبي پوشش دهيد، بيشتر بنظر مي رسد كه آن متن، توليد محتوا باشد و مطالب توليدي بيشتر لينك ها را جذب مي كنند و به اشتراك گذاشته مي شوند!

  1. گوگل ويژگي بررسي عمقي محتوا را آغاز كرده است.

در تابستان گوگل ويژگي “بررسي عمق محتوا” را براي نتايج جستجو اضافه كرده است. اين ويژگي بطور خاص براي مقالات با متن هاي دقيق مرتبط با موضوع درنظر گرفته شده است.

منطقي است كه فرض كنيم در سال هاي آينده اين ويژگي بيشتر و بيشتر توسط گوگل دنبال شود و اگر امروز مي بينيم اكثر  سايت هاي كپي كننده از ديد گوگل حذف شده اند ان زمان همه اين سايت ها حذف خواهند شد.

  1. تجربيات من!

من نتايج زيادي در سايت هاي وابسته به خودم ديده ام، مطالبي كه بين 2000 تا 3000 كلمه هستند كيفيت بالاتري دارند و از طرفي هم حتما بايد هر مطلب 300 كلمه داشته باشد.

 بنابراين اين موضوع كه مطالب طولاني رنك بهتري بدست مي آورند، درست است.

اين به اين معني نيست كه شما بايد براي اين امر كلمه بسازيد! اگر 100 كلمه در موضوع وجود دارد، مطلب شما بايد شامل 100 كلمه باشد.

درواقع سعي كنيد اگر مطلب شما واقعا تمام شد در داخل آن پست يا مقاله توضيحاتي درباره ساير عبارات كليدي استفاده شده در متن را بدهيد تا هم متن شما طولاتي تر شود و هم كاربر پسندتر و در نتيجه گوگل پسندتر.

بياد داشته باشيد هميشه براي كاربرانتان بنويسيد نه موتورهاي جستجوگر!

مي دونيد ديگه : اگر سوال داشتيد حتما در بخش نظرات بپرسيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.