آيا صفحات غيرواقعي روي رنكينگ تاثير گذار است

سئو،بهينه سازي سايت و موتور جستجو

شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

آيا صفحات غيرواقعي روي رنكينگ تاثير گذار است

۱۶ بازديد

آيا صفحات غيرواقعي روي رنكينگ تاثير گذار است

به راستي تاثير صفحات غير واقعي در سئو چيست؟

اعتقادي بين سئوكاران وجود دارد كه صفحات الكي سايت شما (صفحاتي كه كاربر سريعا از آن برميگردد و صفحه ديگري را بازديد مي كند) باعث بهبود رنك سرچ شما مي شود.

اولا ميزان هرزنويسي بصورت مستقيم در حساب آناليز سايت شما نمود پيدا مي كند كه هيچگاه نشان نمي دهد كه مطلب مورد نظر براي بازديدكننده سايت شما مفيد بوده است يا نه

براي مثال يك مقاله در سايت شما تمام موضوع مورد بحث را پوشش مي دهد و تمامي سوالات كاربران را پاسخ مي دهد. حالا اگر آنها از سايت شما بدون وارد شدن يا خريد از سايت و … خارج شوند (كاربر مهمان) و شما به نتايج دلخواهي كه در ذهن داريد نرسيد، علاوه بر اينكه براي شما خوب نيست، نشان دهنده اين است كه سايت شما تطابق خوبي با موضوع مطرح شده ندارد. لذا شما نياز به يك طراحي جديد داريد.

بنده مطمئنم كه ويكي پديا حجم بالايي از هرز نويسي دارد اما بنظر اين موضوع تاثيري در رنكينگ آن ندارد!

خبر خوب اين است كه گوگل اعلام كرده است صفحات هرز را به عنوان يك فاكتور رنكينگ سئو سايت آناليز نمي كند و بصورت كلي مطلب را به  عنوان محتواي صحيح قبول مي كند.

با اين وجود شك و ترديدها از بين نميرود اما من هم معتقدم صفحات هرز تاثير مستقيمي روي رنك ندارد.

به هر حال يكي از مواردي كه در رنكينگ گوگل و الكسا مد نظر قرار ميگيرد تعداد بازديد از صفحات يك سايت است.ولي اين را هم نبايد فراموش كنيم كه زمان ماندن كاربران در هر صفحه بسيار بسيار مهم تر از بازديدشان از آن صفحه است.

يك سوال : آيا به اين فكر كرده ايد كه گوگل را فريب دهيد ؟

اگر سعي كرديد و يا در ذهن برنامه هايي براي اين كار داريد بايد بگويم سوال را درست نخوانده ايد ! (در واقع بخشي از سوال كه نوشته شده گوگل را نخوانده ايد)

بزرگان برنامه نويسي جهان كه بسيار باهوش هم هستند هرگز نتوانسته اند گوگل را فريب دهند چه برسد به امثال من !

دليلش هم خيلي خيلي ساده است : گوگل تشكيل شده است از باهوش ترين بزرگان فناوري اطلاعات جهان !

منبع: نيوسئو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.